Fjäll luften är magisk

Måste bara dela med mig. Till er. Min lycka. Så stor. När lyckades jag med det här senast?! Visserligen är sträckan fördelad över tre promenader. Långsamma promenader. Men ändå. Fjäll luften är magisk. Tacksam över denna helgtripp. Min 41-års present. Av min bästa någon. Han med ett stort H. I mitt liv.

13 reaktioner på ”Fjäll luften är magisk

  1. Helena 2016-01-30 / 6:49 e m

    Härligt, hoppas det fortsätter så 🙂 och grattis i efterskott 🙂

    Gillad av 1 person

  2. Ditte 2016-01-30 / 10:19 e m

    Så härligt! Jga blir så glad för din skull och tnk viken skillnad det kan göra att byta miljö och hamna i fjälltrakterna.
    Kram!

    Gillad av 1 person

    • Anna 2016-02-01 / 3:56 e m

      Fjällens effekt på själen är magisk 🙏

      Kram❤️

      Gilla

  3. Znogge 2016-01-31 / 11:00 f m

    Underbart! Tänk så mycket ett litet miljöombyte kan göra.

    Kram ❤

    Gillad av 1 person

    • Anna 2016-02-01 / 3:54 e m

      Underverk! Som jag återhämtade mig i helgen🙏 Längtan tillbaka är stor, lutar åt att vi bokar en weekend under februari. Fast då hyr vi en stuga, hotellet får vara en extra grej, vi bokar bara någon/några gånger per år.

      Kram❤️

      Gilla

  4. ibod11 2016-01-31 / 11:48 f m

    Grattis till framgångarna. Lustigt att vi båda just nu är lika lyriska över att få vara i fjällen och andas härlig luft. Det är så himla skönt 🙂

    Gilla

    • Anna 2016-02-01 / 3:50 e m

      Tack fina du❤️

      Fjällen för något magiskt med sig, njut ordentligt av din vecka i Åre! Själv saknar jag redan i massor, lutar åt en weekend i februari. Vecka 12 känns så långt bort…

      Kram❤️

      Gilla

  5. Ami 2016-01-31 / 8:21 e m

    Vilken härlig present du fick 🙂
    Njut och ha det så bra
    Kram!

    Gillad av 1 person

    • Anna 2016-02-01 / 3:48 e m

      Bästa🙏

      Tror bestämt att min man ska få detsamma, när han fyller år i maj❤️

      Vi är duktiga på att resa och åka iväg på happenings. Men sällan utan vår 8-åring. Brukar hända Max en gång per år, men nu ändrar vi på det…

      Hon är så gammal att det går nu. Även fast än att hon själv säger att hon minsann aldrig får göra något (hennes kommentar inför vår helg). Hon anar inte hur bra hon har det, och är ännu för liten för att jämföra hur många fler resor hon gör, gentemot många andra i hennes klass.

      Kram❤️

      Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️