Första natten

Lyckan är total denna morgon. Och för första gången på länge, länge, har jag fått vakna till en svag nyans av utvilad. 

Första natten med kedjetäcket är avklarad. Så lättad. Sov 8,5 timme sammanhängande, UTAN min kära Imovane. Min insomningstablett. När hände det senast?! 

Fortsatt ligger jag kvar under täcket. Älskar känslan av tyngden, den har en lugnande effekt. Rogivande. Lycklig.

Håller tummarna för att den här härliga natten, återkommer. Natt efter natt.

Ps. Du kan läsa mer om kedjetäcket HÄR.

11 thoughts on “Första natten

  1. Znogge 2016-05-19 / 10:40 f m

    Så härligt att det hade avsedd effekt och det låter verkligen fantastiskt! Hoppas det fortsätter så!

    Kram och ha en härlig torsdag ❤

    Gilla

  2. kolonilotta 2016-05-19 / 10:41 f m

    Underbart! 🙂
    Förstår att du är lycklig.
    Jag var inne och läste om det och wow vilken bra uppfinning.
    Hoppas det fortsätter så!
    Kram 🙂

    Gilla

  3. Ama de casa 2016-05-19 / 5:24 e m

    Är sååå glad för din skull! Härligt och fortsätt så 🙂
    Kram

    Gilla

  4. Helena 2016-05-19 / 7:02 e m

    Åh så bra :), det verkar toppen 🙂 ♥

    Gilla

  5. Ami 2016-05-21 / 8:55 e m

    Så glad jag är för din skull 🙂 Hoppas det fortsätter så här!
    Kram

    Gilla

  6. Geddfish 2016-05-22 / 9:23 f m

    Så härligt att detta fungerar. Önskar dit lycka till att det fortsätter så! 😀
    Kram ❤

    Gilla

  7. Mia 2016-05-22 / 6:06 e m

    Hoppas att det funkar även för mig! Fick tag i ett begagnat (eftersom de kostar 8000 och mitt kära landsting inte betraktar det som hjälpmedel) och väntar med spänning.

    Gilla

  8. Linnéa 2016-05-22 / 6:08 e m

    Skönt att det verkar funka! Jag tycker det låter helt fantastiskt skönt med ett sånt täcke.

    Gilla

  9. Eva Svärd 2016-05-24 / 10:16 f m

    Vilken lycka! Med sömntabletter i över ett år förstår jag lyckan. Äter dock en som inte är beroendeframkallande, tack och lov. Hoppas du fått sova de senaste nätterna också. Kram

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

