Go-with-flow

De senaste dagarna, har jag hängt fram kläder inför resan. Lite skönt att jag ger packandet, tiden. Får inte till det där strukturerade och effektiva packandet. Längre. Utan nu är det lite go-with-flow känslan som gäller. Glömmer jag något, ingen större världskatastrof. Det värsta tänkbara som eventuellt kan hända, är shopping. 

Låter i och för sig, som en riktigt behaglig och trevlig lösning. Kanske får den kvinnliga listen, hjälpa till en smula när jag packar?! För en timme eller två, inne på Palmas pittoreska gator, låter lite lockande. Är dessutom lågsäsong, dvs mindre med folk i rörelse. Får fundera. Bara två dagar kvar nu. Längtar.

6 thoughts on “Go-with-flow

  1. Ami 2016-05-01 / 10:21 f m

    Härligt att packa inför en trevlig resa! Och lite extra shopping är alltid roligt 😀
    Kram och trevlig söndag

    Gilla

  2. Znogge 2016-05-02 / 6:49 f m

    Det mesta finns trots allt att köpa på plats om man skulle glömma något, och shoppning är sällan fel. Men det viktigaste vill man trots allt ha med sig 😀

    Kram

    Gilla

  3. Ama de casa 2016-05-02 / 7:39 f m

    Haha! Känner igen det där. Vi brukar alltid säga att om vi glömt nåt så finns det ju att köpa på plats. Men eftersom vi båda hatar att shoppa kläder, och tvångsshopping är den värsta varianten av dom alla, så brukar det som finns med bagaget få duga 🙂

    Men det är härligt att packa inför en resa!

    Gilla

  4. Ditte 2016-05-02 / 7:57 e m

    Vad skönt att er resa står för dörren och bra att ta fram och tänka till lite vad som kan behövas. Skönt för er att möta svenska försommar och njuta av Mallorca. Och glömmer du något så finns det ju på plats att köpa.
    Önskar er en fin resa och en härlig vecka.
    Stor kram!

    Gilla

  5. enplatsilivet 2016-05-03 / 7:24 f m

    Jag har jättesvårt att packa nuförtiden – ja, det hade jag kanske förr också. Minns inte så nog faktiskt. Bra att du kan go with the flow. Så länge man har pass, pengar och piletten (biljetten) så klarar man sig. Det mesta brukar ju finnas att köpa.
    Önskar dig en riktigt skön resa!
    Kram ❤

    Gilla

  6. ibod11 2016-05-03 / 8:50 e m

    Jag packar alltid för mycket och jag lär mig aldrig 😉 Allt löser sig och om du gillar att shoppa så kan du ju se fram emot det.
    Ha en riktigt skön semester ❤

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

