När det blir för privat

Mitt förra inlägg gjorde jag lösenordskyddad. Ett bra inlägg, men för privat. Enligt bästa någon. Och jag accepterar och följer hans ord. Inlägget ligger under lösenord. Precis som några andra, äldre inlägg.

Jag vill inte outa min familj. På något sätt. Så framöver, kommer det mellan varven finnas lösenordsskyddade inlägg. När de blir för privat. Lösenordet är min dotters namn. Rätt stavat. Ni som inte vet. Då är det så. Vissa inlägg är och ska inte menas för alla. Värnar om min integritet. Och främst, min familjs anonymitet. När jag väl skriver öppet, är det om min resa, mina känslor. Inte om min familjs. Punkt.

6 thoughts on “När det blir för privat

  1. Evelina 2016-04-13 / 7:56 e m

    Hej! Skulle gärna vilja kunna läsa hela din blogg, även de inlägg som kräver lösen. Vet att det stod att du ville ha en beskrivning av läsaren: Jag är psykologstudent som precis kommit tillbaka till studierna från ett års sjukskrivning (utmattningsdepression). Att gå från 0 till 100 % är tufft men som student hade jag inget annat val… Tack för att jag får följa med på din resa, känner igen mig i så mycket.

    Gilla

    • Anna 2016-04-14 / 6:33 f m

      Starkt gjort av dig att orka börja studera 100% direkt efter Ingemannslandet 👍❤️

      De få inlägg som hamnar under lösenord, förblir privata och kommer bara kunna läsas av dem som känner mig privat – ute i verkliga livet. Det för att kunna värna om min familjs integritet och anonymitet❤️

      Lycka till med studierna!

      Kram❤️

      Gilla

      • Evelina 2016-04-14 / 7:51 f m

        Jaha då hade jag missuppfattat! Det låter som ett bra förhållningssätt! Ta hand om dig!❤️

        Gilla

  2. Annelie 2016-04-14 / 9:11 f m

    Tack för din förklaring, och självklart respekterar jag det. Ser fram emot att fortsätta läsa de delar av din resa du vill dela med dig av öppet!

    Gilla

  3. ibod11 2016-04-14 / 11:53 f m

    Helt rätt. Klart du ska kunna skriva av dig även om sånt som inte alla ska läsa ❤

    Gilla

  4. grongoling2 2016-04-14 / 12:07 e m

    Aha, då förstår jag och det verkar ju väldigt vettigt.
    Kram ❤

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

