Ingen nämnd, ingen glömd❤️

Äntligen hemma, i staden mellan bergen. Vintern hälsade oss välkommen, med snö och rejäl kyla. Underbart.

Nu är väskorna uppackade. En tidig takeaway dinner avklarad. Orkidéerna från Thailand, har hittat en vas. Så nu låter jag utmattningen och tröttheten få utrymme. Ta över. Närmaste dagarna blir det full fokus på vila.

Hemresan har kört slut på mig. Helt. Har ingen roll om det tar en eller fem dagar, innan jag är tillbaka. Har med mig så många fantastiska minnen hem. I bagaget. Och i grunden tror jag ändå att jag mår bättre. Än innan resan. Läkte bra i värmen. Måste bara få komma ikapp mig.

Jag är duktig på att vila och göra absolut ingenting. Numera. Så jag vet att jag kommer att återhämta mig. Så nu vila för att läka. Komma ikapp. Innan jag fokuserar på att skriva av mig igen. Och läsa ikapp mig inne hos alla underbara bloggvänner. I Thailand var internet inte den bästa, sista veckan. Kunde nästintill bara följa de bloggar, som jag har i min WordPressApp, dvs WordPress bloggar. Ser fram emot att få läsa vad alla ni andra har haft för er. Ingen nämnd, ingen glömd❤️

15 thoughts on “Ingen nämnd, ingen glömd❤️

  1. Helena 2016-01-08 / 8:53 e m

    Välkommen hem och härligt med alla minnen i bagaget, har varit roligt att följa dig på resan. Så otroligt fina orkideér. Vila nu ut ordentligt. Kram

    Gilla

  2. ibod11 2016-01-08 / 9:54 e m

    Trots att du är så trött nu får jag ändå en känsla av att du känner hopp. Jag hoppas med dig och det är säkert många här som gör det 🙂

    Liked by 1 person

  3. Ditte 2016-01-09 / 12:33 e m

    Välkomna hem igen! Och att resa är krävande, så även om man är ”pigg” så jag förstår att dina krafter är slut.
    En lång resa, men du har samlat kraft och energi som kommer att framträda allteftersom.
    Kram från mig!

    Liked by 1 person

    • Anna 2016-01-11 / 3:28 e m

      Tack Ditte ❤️

      Läkte bra i värmen, känns som om kvittot på det är att jag återhämtade mig så snabbt här på hemmaplan ❤️

      Kram ❤️

      Gilla

  4. Tankar om utmattning 2016-01-09 / 2:30 e m

    Välkommen hem! Bättre att känna sig trött när man gjort något roligt än att bara känna sig trött! 😉

    Gilla

  5. Znogge 2016-01-09 / 6:02 e m

    Välkommen hem! Vilka fantastiska orkidéer som fick följa med tillbaka. Unna dig nu att vila så mycket som behövs.

    Kram ❤

    Gilla

  6. kolonilotta 2016-01-13 / 4:38 e m

    Vad härligt att ni också kom iväg till härlig värme och kunde ladda batterierna på energi.
    Läste att du hade vissa sämre dagar men blir glad av att du hade många bra! ❤
    Massage är ju bara för underbart vad man än väljer! 🙂
    Jag längtade inte alls hem.
    Kunde stannat ett par veckor till….
    Men, men…
    Stor kram igen! ❤

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

