God fortsättning

Resan ner gick bra, trots få sömntimmar. För oss alla. Öronproppar och ljudbok, blev min räddning. Och den där taxin. För vid det laget var jag slut. Helt.

Väl här gick allt snabbt. Vårt rum väntade på oss. Ett rum med direkt poolaccess från rummets terass. Skönt. Jag kan dra mig undan, men ändå svalka mig när det behövs. Och vår stjärna kan bada, från tidig morgon till kväll. Även när vi andra vill pausa, ute på terassen.


Men mest ligger jag precis här. I skuggan. Under några palmer. Liten bit ifrån det värsta sorlet. Med bästa ljudboken. Mellan varven serverar någon vatten. Och färsk uppskuren frukt. Vila för att läka, gäller även här. I värmen. God fortsättning!

16 thoughts on “God fortsättning

  1. Millans Värld 2015-12-26 / 10:05 f m

    God fortsättning till dig med!
    Njut och ha det gott, vila för att läka!
    Varm Kram

    Gilla

  2. Ami 2015-12-26 / 11:55 f m

    Så underbart!
    Koppla nu av och njut av semestern!
    Kram

    Liked by 1 person

    • Anna 2015-12-27 / 1:56 e m

      Önskar dig detsamma ❤️

      Kram

      Gilla

  3. Ditte 2015-12-26 / 8:07 e m

    God fortsättning! Oh, så härligt det låter. Perfekt med rum med direkt access till poolen.
    Njut, vila och ha det allra bäst.
    Kram!

    Liked by 1 person

  4. ibod11 2015-12-27 / 9:26 e m

    God fortsättning till dig också ❤
    Det ser ut som en bra plats att vila och läka på 🙂

    Gilla

  5. Helena 2015-12-28 / 6:43 e m

    God fortsättning till er med 🙂

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

