Onda boven i dramat

Har haft en så bra helg. Bra nattsömn. Fokus på att bara vila för att läka, dagtid. Vi flyttade i min bubbla. Och har mer eller mindre tillbringat hela helgen här. Just här. I vår stora dubbelsäng. I vårt nya fina, ljusa sovrum. Min bubbla.

Så skönt att få sällskap. Här i bubblan. Av någon hela helgen. Av dottern, när hon var hemma. Helgen bestod av frukostbrickor i sängen. Och takeaway. Och den där tacosen. Vårt fredagsmys, som fick bli lunch lördagsmys. Och film. Tror vi har hunnit oss igenom alla Lasse Halmström’s filmer. Så bra. Mellan varven sov jag. Gott.

Så hände något. Inatt ville det lilla, vita magiska pillret inte ge någon effekt. Somnade in bra. Djupt. Men vaknade strax efter 01:00. Kommer att bli ännu en lång natt. Som jag önskar att jag fick somna om. Min dag imorgon blir så mycket bättre, om jag får min sömn. Den här sömnen, den fungerar som den onda boven i dramat. Här i Ingemannslandet.

3 thoughts on “Onda boven i dramat

  1. Susanna 2015-11-23 / 1:26 f m

    Läser och känner mig mindre ensam. Det finns fler ”som jag”. Lycka till på din resa, jag tror att ett bättre ”nu” väntar på andra sidan.
    Kram!

    Gilla

    • Anna 2015-11-23 / 7:15 f m

      Tack snälla du för dina fina kommentar! ❤️

      Gilla

  2. Susanna 2015-11-23 / 1:28 f m

    äsch, vet inte om det blev något fel när jag försökte kommentera. Ville bara säga att jag läser och känner mig mindre ensam… Du berör.
    Kram!

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

