Vi provar

Hemma själv idag. Första gången på några veckor. Någon har förmånen att arbeta hemifrån, när det behövs. Och senaste tiden har det behövts. Men nu provar vi. Måste betyda att det börjar vända?! Jag hoppas det.

Det enda jag ska komma ihåg är att vila. Äta. Dricka. Och vila lite till.

Funderar på om jag ska börja med något litet projekt. Ingenting som kräver ett strukturerat tänkande. Inget koordinerande. Ingen tidspress. Men något litet, något som inte tröttar ut min redan idag överansträngda hjärna. Kanske något monotont?! Men vad? Får bli dagens mission att klura ut.

6 thoughts on “Vi provar

  1. Znogge 2015-11-09 / 12:06 e m

    Hoppas att det ska gå bra. Vet inte vad jag ska tipsa om. Många tycker att handarbete eller att lösa korsord kan vara något men jag vet inte om det är något för dig. Läsa kan vara avkopplande men ibland kan det kräva för mycket koncentration…

    Gilla

    • Anna 2015-11-10 / 11:00 f m

      Det gick bra igår, var skönt, lite en bekräftelse om att det kanske har vänt? Broderade en gång i tiden, funderar på att ta upp det igen, men tror att det fortsatt är för tidigt. Hoppas du får en fin dag idag ❤️

      Gilla

    • Anna 2015-11-10 / 11:01 f m

      Vilket bra tips, tack ❤️

      Gilla

  2. riktliv 2015-11-09 / 9:41 e m

    De där små projekten är inte helt lätta att hitta. Jag har svårt för handarbete etc,blir så uttråkad efter ett tag och då slår prestationen till.

    Gilla

    • Anna 2015-11-10 / 11:03 f m

      Gillade att brodera korsstygn för många år sedan. Funderar kanske på att försöka igen, men är lite kanske som du, vill snabbt bli klar, få resultat. Så just nu är det för tidigt. Hoppas du får en fin dag❤️

      Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

