Sömnen

Jag saknar den. Grymt mycket. Den där härliga utvilade känslan efter 8-timmars sammanhängande sömn. Nu kämpar kroppen emot. Får inte sova. Men måste sova. Blir som en enda lång ond spiral.

Så istället så ligger jag här igen. I min sköna säng. Vaken, fast än att klockan är en bra bit över midnatt. Och jag är trött. Galet trött. Vill bara få sova.

Akuttid hos kurator väntar imorgon. Tror jag nådde botten fullständigt igår kväll. Tappade fotfästet helt. Nu kan det bara bli bättre. Det ska bli bättre. Tog en promenad kring lunch. Första på över 10 dagar. Ska bli mitt mål varje dag. En promenad.

Fick 45 poäng på KEDS-testet förra fredagen hos psykologen. Är det nu jag borde börja förstå att det här kommer att ta tid?!

One thought on “Sömnen

  1. Comsi Comsa 2015-11-06 / 3:10 e m

    Var rädd om dig och alla lycka till på vägen du har att gå nu….

    Kramen ♥

    Gilla

Lämna gärna en kommentar!❤️

